woensdag 4 maart 2009

Mijn Quiltkamer.

MIJN QUILTKAMER.


Thuis hebben we een riante kamer over. Deze is vandaag een beetje ingericht en opgeruimd. Bij dat quilten heb je toch aardig wat ruimte nodig.

Je naaimachine moet altijd klaar staan. Je strijkplank ook op grijpafstand.

Je linialen, waar mijn man een praktisch rekje voor heeft gemaakt. Een lichtbak ook door hem gemaakt is ook ideaal en dat scheelt je veel getob.

Met vriendin Esse ben ik verleden week een dagje naar Amsterdam geweest. Heerlijk met de trein.

Natuurlijk hebben we een bezoek gebracht aan Haan & Wagenmaker één van de mooiste quiltwinkels van Nederland. Iedere quilter wordt daar behoorlijk hebberig.

Schitterende stoffen. Natuurlijk heb ik me zelf weer graag laten verleiden.

En een quiltpakket aangeschaft. Ook heb ik een leuke poster meegenomen welke nu ingelijst met passe-partout in mijn kamer pronkt!

Stofjes liggen nu ook netjes kleur bij kleur in de kast, hier zien jullie nog niet de helft..... Dus voorlopig even niet naar quiltwinkels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten