zondag 28 november 2010

Adventskalender voor Lucas


Al jaren wil onze schoondochter voor Lucas een adventskalender.
Bij informatie bij De Bezige Bij hoorde ik dat er net een patroon uit Canada binnen was.
En...ik mocht hem gratis kopiëren, wat een service!
Dus eindelijk ben ik eraan begonnen. Omdat het nogal veel werk was en er een deadline was van 1 dec. ben ik heel hard aan het werk gegaan.
Binnen 14 dagen heb ik dit "kunstwerk" gemaakt. Dus het was hard aanpoten.
In de open wagonnetjes worden straks heel kleine presentjes of snoepjes gedaan.
Voorlopig mag hij tot de Kerst er iedere dag één open maken.
Woensdag mag hij beginnen. De kalender heet"CRISTMAS EXPRESS"!

1 opmerking:

  1. Nou zeker een diepe buiging hoor An, heel erg mooi...en dat tunneltje maakt het helemaal af en zooo snel, dat doe ik je niet na hoor.
    Ik ben benieuwd wat Lucas er van vind...

    BeantwoordenVerwijderen