zondag 19 december 2010

Het land van de sneewvlokken.


De nieuwe Quiltmania was bijzonder inspirerend voor mij. Twee nieuwe projecten ga ik maken. De eerste waar ik mee ga starten is "Het land van de sneeuwvlokken" deze is is op dit moment zeer toepasselijk want het is een witte wereld buiten. Het blijft sneeuwen al dagen lang. Heel Nederland ligt gelijk plat! Het is een prachtig gezicht zeker als je de polder in waagt.
Maar in dat nieuwe project zijn 5 blokken met sneeuwpoppen de basis. Ziet er echt heel leuk uit.
Het andere project wordt de foto van de Quiltmania een beetje Scandinavische kerstman. Wel heel apart. De achtergrondstof heb ik al gekocht.
Nu ben ik druk met het snijden van de stofjes voor de sneeuwpoppen. Het plan is de sneeuwpoppen er met Vliesofix op te strijken. Op 17 febr. ga ik bij Het Quiltgebeuren in den Brielle een eendaagse cursus doen om met de machine te appliceren. Ik verheug me daar enorm op het is met een zeer kleine festonsteek. Heel fijn is het dat ik met nieuwe machine deze steek helemaal kan aanpassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten