dinsdag 4 januari 2011

Januari, weer een nieuw jaar.

We zitten alweer in in het nieuwe jaar. Graag wens ik ieder een gelukkig, gezond en creatief 2011!
Ook ben ik op 1 januari een jaartje ouder geworden. Het was erg druk maar ook heel gezellig.
De laatste week van het jaar heb ik nog een bezoek gebracht aan onze huisarts. Mijn klachten waren dat mijn handen allebei heel erg tintelden. Er is geconstateerd dat ik het Carpaletunnelsyndroom heb. Op 7 februari ga ik het laten onderzoeken en scannen in het ziekenhuis bij de neuroloog.
Maar eerst ga ik met 12 vriendinnen even genieten van de wintersport in Zwitserland.
Na de wintersport ga ik heel hard aan de slag met allerlei projecten en cursussen.

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier op wintersport klinkt leuk en gezellig en sterkte bij de neuroloog. Ik hoop voor je dat ze er iets aan kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Guusje,
    Leuk je reacties op mijn blog. En plezier op de winterspor gaat best wel lukken met nog 11 van die enthousiaste vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen