woensdag 26 januari 2011

Sneeuwpop 4


Ben enthousiast aan mijn sneeuwpop quilt begonnen. De top in zit al in elkaar en de zojuist heb ik de 4e sneeuwpop geknipt. Nu moet ik de laatste nog maken. Ze zijn er nog niet op geappliceerd. Daar ga ik eerst 17 februari bij 't Qultgebeuren in de Brielle een cursus voor doen.
Om machinaal te leren appliceren. De cursus heet "Met een knipoog naar William Morris".
Op 16 februari krijg ik les over mijn nieuwe machine en ook over het borduren. Dat ga ik doen bij de Bezige Bij. Ik heb er in allebei de cursussen veel zin.

2 opmerkingen:

  1. Wat is deze toch ontzettend leuk. Spannend om het met de machine te doen ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Fleur.....ben benieuwd hoe het gaat op de machine...

    BeantwoordenVerwijderen